
Doing Business with Germans
Their Perception, Our Perception
Autor*in: Schroll-Machl, Sylvia
Jahr: 2016
Sprache: Englisch
Umfang: 221 S.
Verfügbar
- Inhalt:
- Sylvia Schroll-Machl writes about German cultural standards. Although her work is empirically ascertained and presented in a systematic way, she is able to maintain a certain self-critical levity. Her target groups are Germans and foreigners, who vocationally have something to do with Germans. Her goal is to promote mutual understanding and to offer assistance for intercultural interactions.
Dr. phil. Sylvia Schroll-Machl, Diplom-Psychologin, Diplom-Religionspädagogin (FH), arbeitet als freiberufliche Trainerin und Coach für verschiedene Firmen, Organisationen und Ministerien im Bereich interkulturelle Trainings und Personalentwicklung. Sie ist Lehrbeauftragte an verschiedenen Hochschulen.
Titelinformationen
Titel: Doing Business with Germans
Autor*in: Schroll-Machl, Sylvia
Verlag: Vandenhoeck & Ruprecht
ISBN: 9783647995564
Kategorie: Sachmedien & Ratgeber, Wirtschaft & Unternehmen, VWL
Dateigröße: 2 MB
Format: ePub
Max. Ausleihdauer: 14 Tage